Služby poskytované v místě bydliště
Silniční asistence
V případě poruchy nebo v případě nehody, která by vaši Toyotu učinila nepojízdnou, vám služba Toyota Eurocare bezplatně poskytne okamžitý zásah profesionální silniční služby, která zajistí odstranění menší poruchy opravitelné přímo na místě.
Odtahová služba
V případě, že by byl pokus o uvedení vozidla zpět do pojízdného stavu neúspěšný nebo se ukázal být nepraktickým, zajistí Toyota Eurocare odtažení vozidla do nejbližšího autorizovaného servisu Toyota. Pokud vyvstane nutnost uschování vozidla do doby, než bude otevřen příslušný nejbližší autorizovaný servis, Toyota Eurocare zajistí a zaplatí úschovu tohoto vozidla až do výše 75 €. Asistenční služba také zajistí přepravu jakéhokoli přívěsu nebo karavanu (se standardním 50 mm závěsným spojovacím zařízením) připojeného k vozidlu do téhož autorizovaného servisu Toyota.
V případě odtažení vozidla s hybridním pohonem musí být odtažení provedené na hydraulické plošině. Za účelem otevření zakázky před zahájením opravy vozidla, Toyota Eurocare zajistí a zaplatí vhodnou dopravu (taxi, vlak) jedné osoby do daného servisu 1× tam a zpět. Maximální finanční limit na tuto službu je 40 EUR.
Zprávy a poradenství
V případě jakéhokoli technického problému spojeného s užíváním vozidla, vykradením vozidla, ztrátou nebo odcizením kreditních karet nebo nemocí je k dispozici Toyota Eurocare a její poradenský tým, který vám poradí nebo předá zprávy vámi určeným osobám. Může se stát, že nebudeme moci pokrýt náklady spojené s daným problémem, ale s jistotou vám pomůžeme najít řešení.
Služby poskytované dále než 50km od místa bydliště
Pokud porucha nastane dále než 50 km od místa bydliště, a pokud nelze opravit vaše vozidlo týž den, můžete čerpat dále uvedené služby. Služby Hotel, Náhradní vozidlo a Náhradní doprava nelze vzájemně kombinovat. Službu Vyzvednutí opraveného vozidla nelze kombinovat se službou Hotel.
Náhradní doprava – pokračování v jízdě
Toyota Eurocare zajistí i uhradí dopravu pro vás i spolucestující vlakem první třídy pro umožnění pokračování vaší cesty do cílového místa, nebo zpáteční cestu pro umožnění návratu do místa bydliště (do země registrace vozidla). V případě, že by doba cesty vlakem přesáhla 6 hodin, bude zajištěna letecká doprava v ekonomické třídě. Toyota Eurocare zajistí zároveň související transport na nádraží či letiště.
Hotel
Přejete-li si zůstat v místě opravy vozidla, Toyota Eurocare zajistí ubytování a platbu v hotelu pro řidiče a spolucestující, a to nejdéle na 4 noci a v nejvyšší ceně 127 € na osobu a noc. Stravu a další útraty hradí cestující sami. V případě potřeby zajistí Toyota Eurocare i transport posádky do tohoto hotelu.
Náhradní vozidlo
Přejete-li si použít náhradní vozidlo po dobu opravy, Toyota Eurocare vám zajistí buď přistavení náhradního vozidla stejné kategorie, nebo zorganizuje transport do půjčovny. Maximální doba zápůjčky jsou 3 pracovní dny. V případě, že oprava nebude dokončena během 3 pracovních dnů, je možné tento limit rozšířit až o 2 bezprostředně navazující/předcházející dny pracovního klidu (víkend, státní svátek), přičemž celková doba zápůjčky nesmí přesáhnut dobu opravy vozidla v servise. O náhradní vozidlo můžete požádat i následně po provedení odtažení, pokud zjistíte, že náhradní vozidlo po dobu opravy budete skutečně potřebovat.
Nárok na náhradní vozidlo stejně jako i nárok na jiné služby zaniká, pokud je vozidlo pojízdné a dojedete s ním do servisu, aniž byste předtím kontaktovali linku Toyota Eurocare. Ačkoli je vždy vyvinuto maximální úsilí k zajištění odpovídajícího náhradního vozidla, nemůže být převzata zodpovědnost za jakékoli problémy vzniklé s tímto zapůjčením a se společností, která zapůjčení zajišťuje. V případě, že by vznikly náklady na odstavení náhradního vozidla mimo sídlo zapůjčitele, hradí tyto řidič sám stejně jako další náklady spojené s provozem zapůjčeného vozidla.
Vyzvednutí opraveného vozidla z místa opravy
Pokud budete přebírat vozidlo z autorizovaného servisu Toyota, nacházejícího se ve vzdálenosti vyšší než 50 km od svého bydliště, Toyota Eurocare zařídí a zaplatí na vaši žádost cestu vlakem první třídou pro jednu osobu do místa, kde bylo vozidlo opraveno. V případě, že by se doba potřebná na cestu povrchovou dopravou odhadovala na 6 a více hodin, bude vám jako alternativa nabídnuta letenka ekonomickou třídou.
Odtah vozidla do autorizovaného servisu dle volby klienta v rámci České republiky
Pokud by předpokládaná doba opravy vašeho vozidla v autorizovaném servisu Toyota na území České republiky trvala déle jak 24 hodin, je možné požádat asistenční službuToyota Eurocare o odtažení vašeho vozidla do vašeho domovského servisu (servis, který je nejblíže vašeho bydliště). Při využití této služby ztrácíte nárok na jakékoliv další služby popsané výše. O tuto službu je tedy třeba zažádat dříve, než začněte čerpat jiné služby jako je Hotel, Náhradní vozidlo a Náhradní doprava.
Služby poskytované v zahraničí
Náhradní řidič
V případě, že by všechny osoby oprávněné a způsobilé k řízení daného vozidla náhle onemocněly či zaznamenaly zdravotní obtíže a v cestě by nebylo možno dále pokračovat, zajistí Toyota Eurocare, po potvrzení vyslaným lékařským zástupcem, na vlastní náklady službu náhradního řidiče. Tento řidič následně zajistí cestu do místa zákazníkova trvalého bydliště nebo pokračování v původní cestě v dané oblasti. Všechny přidružené náklady s výjimkou odměny pro náhradního řidiče nese zákazník.
Repatriace vozidla
V případě, že je nemožné vozidlo opravit do pěti (5) pracovních dnů nebo pokud je vozidlo nalezeno po krádeži do třiceti (30) pracovních dnů od nahlášení policii, má zákazník možnost požádat službu Toyota Eurocare o zajištění odtažení vozidla do domovského servisu. Služba může být poskytnuta pouze po schválení technickým specialistou Toyota Eurocare, který také určí aktuální zůstatkovou cenu vozidla – aby služba mohla být poskytnuta, nesmí náklady na odtažení převýšit zjištěnou zůstatkovou cenu.
Dodání náhradních dílů
Pokud nemůže být vozidlo opraveno z důvodu nedostupnosti náhradních dílů v dané oblasti, Toyota Eurocare zajistí a pošle tyto náhradní díly do autorizovaného servisu Toyota, který provádí opravu tohoto vozidla. V případě, že se nejedná o díly uvedené v podmínkách záruční smlouvy s výrobcem tohoto vozidla, je cena těchto dílů hrazena zákazníkem.